torsdag den 23. oktober 2008

Så kom vi hjem!

...Far og jeg slapper lige lidt af. Jeg sover, imens far smider billeder af mig herind på siden!

...Jeg kan bare ikke ligge nogensomhelst steder uden at jeg skal fotograferes!!!!

... Så er jeg ved at blive spændt fast til min allerførste køretur.... "Far kør stærkt"
...Den stolte far, klatøjet, pakæsel og med sin søn!

... Og moderen...hun ser nu også lidt træt ud!

... Og se der var både flag og en stork da vi kom hjem! (Tak til Søren og Majbrit)
... Min kusine Frida kom lige på besøg. Hun er kun 5 uger ældre end mig, og hun fylder bare VILDT meget!
... Så kom storehunden Walter hjem. Så der skulle rigtig hilses på den lille nye fyr!
... Selvom man er lille og sover...kan man jo stadig godt se street smart ud!
... Knejterne hygger på stuegulvet!

Ingen kommentarer: