søndag den 5. oktober 2008

Indvielse samt lidt airbrush på min værksteds dør....

Eftersom mit værksted er blevet opdateret lidt med støbt beton gulv, med indbygget mc lift i gulvet, og har fået en fin farve, skulle det jo lige ske lidt. Så de to andre fra Custom Cowboys - Sheriffen, Killswitch og mig selv, fik lidt pils en spandfuld smartsnak, og lidt mad fra grillen....

Her er en mand, han er glad....!

...Ja glad kan han se ud, men kan han noget med de smarte skrapeloner?!?!? Ja gu kan han så. Dette her er åbentbart første lag ud af hvem ved hvor mange?!? Jeg stoppede med at tælle (skulle jo have lidt pils) Men der kom mange lag på.... fedt ser du nu ud skal jeg mene!


Ja, mit kommende vinterprojekt blev så skudt igang... Men for faen Jan!!!! Det er altså under sædet den skal sidde!!!! Stive apperat!

Så kloges der lige lidt i den... Men tror at de blev enige om at der IKKE må mangle hverken øl eller maling med spændende dampe!

Overvågning...njaaaaah! ikke her.... dette er ren procedure!!! Her springes der ikke over hvor gærdet er lavest!!!

...Billedet skrider godt frem...

...!!!

...Det endelige billede...der mangler dog lidt tekst endnu, men det skal nok komme til.... Alt i alt en kanon god dag! Så blev det bette værksted godt indviet!

Ingen kommentarer: